Menú

Elia Barceló, autora del llibre 'El efecto Frankeinstein', protagonista de la darrera trobada del Premi Menjallibres 2021

08/04/2021 13:54

L'escriptora es trobarà, dilluns dia 12 a l'Auditori Eduard Toldrà, amb alumnat dels centres educatius de la ciutat

Dilluns vinent, dia 12 d'abril, tindrà lloc a l'Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú la darrera trobada del Premi Menjallibres 2021.

En aquesta ocasió, Elia Barceló autora del llibre El efecto Frankeinstein (Edebé), es trobarà amb l'alumnat de 3r i 4t d'ESO que participa de forma voluntària en aquest projecte de foment de la lectura entre els joves, a través dels centres educatius de la ciutat.

El efecto Frankestein ha estat guardonat amb el Premio Nacional de Literatura Infantil i Juvenil 2020, que atorga el Ministerio de Cultura, i també amb el Premi Edebé de Literatura Juvenil. Elia Barceló és autora de novel·les per a joves i adults, i els seus llibres han estat traduïts en més de deu llengües. Són també obres seves El cas de l'artista cruel, Cordeluna, El cas del crim de l'òpera i Cavallers de Malta.

Les altres lectures finalistes d'aquesta edició 2021, per alumnat de 3r i 4t d'ESO són:

• Prop de les bombes (Cruïlla) d'Emili Bayo
  • Tot plegat semblava una broma (Bambú) d'Anna Vilar

Un cop passada aquesta trobada s'obrirà el termini perquè els alumnes votin la lectura que més els hi ha agradat i que serà la mereixedora del Premi Menjallibres 2021. El premi es lliurarà a finals de maig en un acte que tindrà lloc al mateix Auditori Eduard Toldrà.

El projecte 'Premi Menjallibres', que aquest curs arriba a la quarta edició, va ser guardonat l'any 2019 pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya amb el premi Teresa Rovira a la millor innovació a les biblioteques públiques. Aquest reconeixement distingeix la tasca que realitzen les biblioteques públiques com a agents culturals en la dinamització i promoció de la lectura i la cultura.

Més informació: Premi Menjallibres

Imatge d`Arxiu - Premi Menjallibres

Imatge d'Arxiu - Premi Menjallibres

Consulta totes les notícies relacionades amb:

Biblioteques
T'ha sigut útil aquesta pàgina? SiNo
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració