Menú

Llet x revistes

Llet x revistes

La Xarxa de Biblioteques Municipal es suma cada any a un projecte col·laboratiu ‘Llet x Revistes', que s'organitza conjuntament amb l'Economat de la ciutat.

Durant un mes, i coincidint amb la renovació del fons de publicacions periòdiques existent a les biblioteques municipals, s'ofereixen cinc revistes a tothom qui porti un litre de llet sencera per a l'Economat.

Es tracta d'una manera solidària de donar sortida a totes les revistes que es retiren del fons documental periòdicament, posant-les a disposició de la ciutadania que hi pugui estar interessada.

La campanya Llet per revistes és un nou exemple de com equipaments d'àmbits molt diferents poden fer possible un treball en xarxa que generi aliances i noves propostes a la nostra ciutat.

Llet x revistes
T'ha sigut útil aquesta pàgina? Si No
Les teves valoracions ens serveixen per millorar
Moltes gràcies per la teva col·laboració
Utilitzem cookies per garantir-vos una millor experiència al web. Si continueu navegant, entendrem que n'accepteu el seu ús. Més informació D'acord